zondag 24 juni 2012

Sushine Award

Wat fijn, ik kreeg van TIO de Sunshine Award!
Bedankt TIO :)


Als je deze Award krijgt is het ook de bedoeling dat je de volgende dingetjes doet..

- Bedankt degene van wie je de Award hebt gekregen
- Geef antwoord op de tien vragen
- Nomineer tien andere blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen


1. Wat is je favoriete dier?
Onze katten Muffin en Cookie en ons konijn Poffertje. Verder heb is veel met alle dieren. Het is niet voor niks dat wij al jaren vegetariers zijn en dat we 1 mei getrouwd zijn in de dierentuin :)

2. Wat is je favoriete getal?
Dat ligt helemaal aan de context.. Als het gaat om het aantal kinderen.. doe dan maar twee. Maar als het gaat om het cijfer van mijn laatst gemaakte tentamen, dan liever een acht. En als het gaat om mijn banksaldo, dan mag het wel een cijfer zijn met minstens vier cijfers voor de komma.

3. Wat is je favoriete non- alcoholische drank?
Cola light. Liefst met ijsklontjes en een schijfje citroen.

4. Facebook of Twitter?
Op het moment zit ik even in een social-media vacuuum. Op Hyves ben ik nog wel te vinden, maar niet meer actief. Facebook ga ik me misschien deze zomer aan wagen..

5. Wat is je passie?
Eentje maar? Mijn gezin; mijn man Richard en kinderen Tygo en Sofie.
Maar als ik er meer mag noemen; de wereld ontdekken, elke dag wat nieuws leren. Uitdagingen aangaan. Vegetarisch koken. Uit eten gaan of musea bezoeken. Zwemmen. Met sport net iets verder gaan dan ik eigenlijk dacht te kunnen. Kletsen met vriendinnen. De kinderen begeleiden naar volwassenheid met antroposofische inslag. Knuffelen. Het nieuws volgen. Bloggen. Het leven vieren. Genieten van elke dag.

6. Krijgen of geven?
Geven.

7. Wat is je favoriete patroon?
Als in; voor handwerken? Geen idee. Ik kom niet verder dan dat wat ik op de knip- en plak academie (lees; pabo) geleerd heb. En daar kwam geen naaimachine of breipen aan te pas, helaas.

8. Wat is je favoriete dag in de week?
Zaterdag. Dan zijn we alle vier vrij en is het weekend nog lang niet afgelopen...

9. Wat is je favoriete land?
Om in te wonen: Nederland. Om op vakantie te gaan: Ik zou heel graag nog eens terug gaan naar Kroatie.

10. Wat is je favoriete bloem?
Lathyrus.


En nu maar hopen op veel sunshine deze lente :)








 

De blogs die ik nomineer voor de Sunshine Award zijn... (tromgeroffel) in willekeurige volgorde.. (tromgeroffel):




- Berichten van het moederfront

- Mamalien 
- Lekker leven met minder
- Eenvoudig leven
- Huis Tsjokvol
- Barbaramama
- Van mooie dingen...
- Mama natuurlijk
- Vinexvrouwtje
- Huisvlijt

Gefeliciteerd!

6 opmerkingen:

  1. Dankje! Leuk. Alleen heb ik besloten niet meer mee te doen met awards doorgeven.... sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Mamalien, kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je hem zelf wilt houden, in plaats van doorgeven ;)

    Zo'n Award is best veel werk aan de ene kant, aan de andere kant vind ik het leuk om op deze manier wat meer(andere dingen) over mezelf te vertellen.
    Maar ja, als je al meer soortgelijke Awards gehad hebt, voegt het natuurlijk niet echt iets meer toe. Dus.. excuses geaccepteerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de nominatie! Ik ga nog even kijken wat ik ermee ga doen :-) Met die glimlach zit het inmiddels in ieder geval wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superbedankt voor de prijs! Ik heb hem meteen op mijn schoorsteenmantel gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor de award! Ik ga ook eens bedenken of ik hem door ga geven, en zo ja aan wie... Vind het wel leuk om via die nominaties bij anderen nieuwe blogs te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je meeleest! Laat je ook een berichtje achter?