donderdag 5 april 2012

Vrolijk Pasen allemaal!

Hierbij even een korte paasupdate!
Sofie met palmpaasstok



Tygo met palmpaasstok
Vorige week vrijdag was het eindelijk Palmpasen. De kinderen hadden er enorm naartoe geleefd. Niet alleen omdat ze dan mee mochten lopen met de palmpaasoptocht, maar ook omdat ik had gezegd dat ze vanaf die dag, tot Pasen, af en toe paaseitjes en stukjes chocoladepaashaas mogen eten.. Een hele week lang!

Tygo zit in groep één en dus is voor ons elke viering van school nog nieuw. Hij kwam vorig jaar eind mei op school en begon toen met het pinksterfeest, dus het eerste jaar is bijna rond.
Dit keer was het een optocht ter ere van Palmpasen.  Gelukkig waren zusjes ook welkom om mee te lopen. En zo kwam het dat in de week voor Palmpasen ik een tweede stok knutselde en een broodhaantje kocht bij de bakker voor Sofie. En dat mijn lief twee netjes haakte voor de paaseieren aan de stokken. Natuurlijk hebben we ook de seizoenstafel aangepast in paasthema.
Zoek het kikkervisje..
En het is me zelfs met enige moeite gelukt om foto's te maken van onze kikkervisjes.

Tussendoor heb ik nog mijn laatste tentamen gehad voor de bruiloft, het was een pittige, maar gelukkig haalde ik een 6,3. Nu hoef ik dus alleen nog wat vakken te volgen en bij te houden en pas na de bruiloft
weer echt stevig er tegenaan. Daardoor is er weer meer ruimte voor de laatste voorbereidingen. Vanavond halen we de ringen op en komende week ga ik onder handen bij de kapper!

Ik wens iedereen een enorm fijn paasweekend!


Kikkervisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je meeleest! Laat je ook een berichtje achter?