vrijdag 31 augustus 2012

Dag Noordzee, tot volgend jaar!

Gisteren zijn we terug gekomen van een midweekje Bergen aan Zee. Nog even, zo vlak voordat de scholen weer beginnen, er tussenuit. De eerste dag op geleende fietsen de duinen in, naar het strand, naar het zeeaquarium. De tweede dag naar Schoorl, waar we het blote voetenpad hebben gelopen en de hoogste duin van Nederland mochten beklimmen. De derde dag was een dagje Alkmaar. Alvast wat nieuwe kleding voor de kinderen gekocht en ons laatste vakantiegeld stukgeslagen op de kermis.
En de vierde dag, de dag van vertrek, nog even de Noordzee uitgezwaaid en tegen de storm ingerend.

En nu is de vakantie bijna voorbij. Heb genoten van Zandvoort en Bergen. We hebben geklust op zolder. We hebben leuke uitstapjes gemaakt, onze verjaardagen gevierd en lekker gebarbecued.
En af een toe heb ik wat opgevangen van een 'Politiek debat'. Alhoewel, het leek soms meer op ordinaire ruzie. Ruzie, op zo'n manier dat ze nog wat zouden kunnen opsteken van onze kinderen: "Jij spreekt niet de waarheid. Nee jij liegt! Ja, maar jij draait!" En.. "Ik geef het toe, gisteren heb ik gelogen. Maar, vandaag kun je me weer vertrouwen en dat is het goede nieuws."

Hoe dan ook, vandaag gaan wij nog even een dagje naar een pretpark. Nog een dagje lekker lui vermaak. En vanaf morgen is alles weer gewoon-gewoon. Dan ga ik mijn studieboeken maar weer eens afstoffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je meeleest! Laat je ook een berichtje achter?