woensdag 22 september 2010

Meer blogs!

In eerste instantie begon ik dit blog onder de naam; altijd net een beetje anders. En dat ben ik. Het zegt heel veel over mij, maar natuurlijk niet, hoe ik precies anders ben. Ik bedoel, Geert Wilders is anders, een moslimextremist is anders, eigenlijk is iedereen anders.
Daaarom heb ik na lang piekeren mijn blogs in drie stukken geknipt en een andere naam gegeven. Dit is de hoofdblog; thuis met kinderen. Ik ben namelijk op de eerste plaats thuisblijfmoeder. Maar ik vind het ook leuk om iets met mijn onderwijsachtergrond te doen, vandaar de blog; vieren met kinderen. Tot slot, een andere passie van mij; vega met kinderen. Een blog waar ik eenvoudige, vegetarische recepten op zet. Natuurlijk hangen die drie thema's met elkaar samen. Mijn recepten zijn kind- en consuminder- vriendelijk. En natuurlijk horen er ook hapjes bij een feestje. Er zal dus ook regelmatig heen en weer verwezen worden.

Kom je bijvoorbeeld op dit blog om te kijken wat je op een regenachtige middag met je kinderen zou kunnen doen? Kijk dan ook eens op vega met kinderen voor een leuk recept voor hele eenvoudige koekjes! Hoe dan ook, deze blogs zijn gemaakt om te inspireren. Net zoals ik geinspireerd raak op andere blogs, in boeken en natuurlijk bij vriendinnen en familie. De twee blogs hieronder heb ik laten staan, omdat het eigenlijk een soort introductiestukjes zijn, voor wie me beter wil leren kennen. Dat kan heel interessant zijn, want ook ik ben anders dan anderen. Steekwoorden? Consuminderen, thuisblijfmoeder, peuters, juf, vrijwilligerswerk, vegetarier, koken, creatief, vieringen, natuur, eenvoudig, gezelligheid.

Welkom op mijn blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je meeleest! Laat je ook een berichtje achter?