woensdag 22 februari 2012

Ik ben vandaag zo vrolijk!

Gisteren de hele dag in bed liggen sudderen, inderdaad enorm goed verzorgd door mijn lieve gezinnetje. En vanochtend voelde ik me weer als nieuw. Zo zie je maar, dat een dagje uitzieken soms best een goed plan is :) Vanavond dus gewoon weer naar psychologie en morgen even extra aandacht besteden aan statistiek, want dat heb ik gisteravond dus gemist.

Voor iedereen die nog niet helemaal lekker in z'n vel zit, hier twee youtube-tips waar ik altijd helemaal vrolijk van word.

Dit filmpje over de televisie als oppas, zag ik een jaar geleden en ik dacht er nooit meer aan, tot ik hem op de blog van Nicole terugzag en ik er opnieuw enorm om moest lachen! 
En dit filmpje blijft natuurlijk ook geweldig nummer, Brigitte Kaandorp op haar best ;)

Ik wens jullie verder nog een vrolijke week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je meeleest! Laat je ook een berichtje achter?